Тип встановленої техніки: 9- «Roma DELTA» (Intel Pentium IV -1 , Intel Celeron – 8), 1- Celeron 766 ( застарілий та не в робочому стані)
Рік установки: 2007 (9), 2002 (1)
Комплектація класу:
Кількість комп’ютерів всього : 10
Відокремлене місце вчителя : 1
Принтер: 2 (лазерний Samsung ML-2015/XEV, струйний LEXMARK Z12)
Сканер : 2 ( Mustek Scan Express 1248UB, Mustek 1200 UB Plus)
Наявність локальної мережі : так
Підключення до Інтернету кабінету, тип підключення, швидкість: так , ADSL 1024, 256 кбіт/с
Додаткове обладнання : 9 - акустична система Gembrid SPK201/U , 9 - навушники з мікрофоном Sven GD-010MV, 2 - модеми (D-link, ZyXEL P-600), 2 - комутатори (D-link 10/100 Fast Ethernet Switch), 1 - мультимедійний проектор (EPSON EB-X9) + дошка
Рік установки: 2007 (9), 2002 (1)
Комплектація класу:
Кількість комп’ютерів всього : 10
Відокремлене місце вчителя : 1
Принтер: 2 (лазерний Samsung ML-2015/XEV, струйний LEXMARK Z12)
Сканер : 2 ( Mustek Scan Express 1248UB, Mustek 1200 UB Plus)
Наявність локальної мережі : так
Підключення до Інтернету кабінету, тип підключення, швидкість: так , ADSL 1024, 256 кбіт/с
Додаткове обладнання : 9 - акустична система Gembrid SPK201/U , 9 - навушники з мікрофоном Sven GD-010MV, 2 - модеми (D-link, ZyXEL P-600), 2 - комутатори (D-link 10/100 Fast Ethernet Switch), 1 - мультимедійний проектор (EPSON EB-X9) + дошка
Наявність обслуговуючого персоналу : Ні
Організація ремонту техніки: так
Запобіжні заходи для збереження техніки: блок живлення
Завантаження НКК (год./ тиждень): 52
З них:
Уроки інформатики (год/тиждень) : 29
Уроки технологій (год/тиждень) : 3
Спецкурси (год/тиждень) : 11
Факультативи (год/тиждень) : 1
Інше (год/тиждень): 8-10 (творчі завдання учнів; самоосвіта вчителів; виховні години; уроки з використанням ІКТ)
З них:
Уроки інформатики (год/тиждень) : 29
Уроки технологій (год/тиждень) : 3
Спецкурси (год/тиждень) : 11
Факультативи (год/тиждень) : 1
Інше (год/тиждень): 8-10 (творчі завдання учнів; самоосвіта вчителів; виховні години; уроки з використанням ІКТ)
ТЕНДЕНЦІЇ:
Позитивні: – зростає зацікавленість учнів у досконалому володінні навиками роботи з комп’ютерною технікою; – учителі використовують комп’ютер в навчально-виховному процесі, що дає змогу проводити навчання на більш високому рівні. | Негативні: – недостатня кількість комп’ютерів в кабінеті інформатики, програмне забезпечення діючої техніки застаріле; – відсутність підключення до мережі Інтернет навчальних предметних кабінетів; – велика завантаженість кабінету інформатики, що не сприяє якісній роботі вчителів-предметників в шкільних програмах та проведенні уроків в комп’ютерному класі. |