Кабінет інформатики

В школі наявний один НКК

Тип встановленої техніки: 9- «Roma DELTA» (Intel Pentium IV -1 , Intel Celeron – 8), 1- Celeron 766 ( застарілий та не в робочому стані)
Рік установки:  2007 (9), 2002 (1)

Комплектація класу:

Кількість комп’ютерів всього : 10

Відокремлене місце вчителя  : 1

Принтер:   2 (лазерний Samsung ML-2015/XEV, струйний LEXMARK Z12)

Сканер :  2 ( Mustek Scan Express 1248UB, Mustek 1200 UB Plus)

Наявність локальної мережі  : так

Підключення до Інтернету кабінету, тип підключення, швидкість:  так , ADSL 1024, 256 кбіт/с

Додаткове обладнання : 9 - акустична система Gembrid SPK201/U , 9 - навушники з мікрофоном Sven GD-010MV, 2 - модеми (D-link, ZyXEL P-600), 2 - комутатори (D-link 10/100 Fast Ethernet Switch), 1 - мультимедійний проектор (EPSON EB-X9) + дошка 

Наявність обслуговуючого персоналу : Ні

Організація ремонту техніки: так 

Запобіжні заходи для збереження техніки:  блок живлення

Завантаження НКК (год./ тиждень): 52 
   З них: 
     Уроки інформатики (год/тиждень) : 29
     Уроки технологій (год/тиждень) : 3
     Спецкурси (год/тиждень) : 11
     Факультативи (год/тиждень) : 1
     Інше (год/тиждень): 8-10 (творчі завдання учнів; самоосвіта вчителів; виховні години; уроки з використанням ІКТ)

ТЕНДЕНЦІЇ:

Позитивні:
– зростає зацікавленість учнів у досконалому володінні навиками роботи з комп’ютерною технікою;

– учителі використовують комп’ютер в навчально-виховному процесі, що дає змогу проводити навчання на більш високому рівні.
Негативні:
– недостатня кількість комп’ютерів в кабінеті інформатики, програмне забезпечення діючої техніки застаріле;

– відсутність підключення до мережі Інтернет навчальних предметних кабінетів;

– велика завантаженість кабінету інформатики, що не сприяє якісній роботі вчителів-предметників в шкільних програмах та проведенні уроків в комп’ютерному класі.